memorii Radu Mihai Dimancescu (1929-2017)

Nasterea si botezul surorii mele

(1934)

In 1934, in casa din strada Aviator Sanatescu 50, am avut un eveniment special prin nasterea in decembrie a iubitei mele surioare, Sanda, nasa fiind din nou domnita Ileana. Parintele Gala Galaction a oficiat slujba in sufrageria noastra de la parter, unde fusese adus un cazan de botez.

Nasterea, petrecuta cu cateva saptamani inainte in dormitorul parintilor de la etaj fusese grea. Cand am intrat in camera mea tot de la etaj, tanti Ella s-a straduit sa-mi distraga atentia de la caznele nasterii de alaturi facandu-mi “papusi” din cartofi copti pe surcele, la gratarul sobei de teracota. Era 14 decembrie.


Surse foto:
-Gala Galaction - portret de Nicolae Tonitza / www.wikipedia.org

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu